Tomasz Maciejak

Dyrektor Centrum Kompetencyjnego BPO w Sii Polska

Dyrektor Centrum Kompetencyjnego BPO w Sii Polska, największego dostawcy usług IT i inżynierii w Polsce, świadczącego usługi z zakresu rozwoju oprogramowania, Service Desk i User Support, infrastruktury IT, inżynierii, BPM, aplikacji i rozwiązań pod klucz, Dynamics 365, Office 365, Salesforce, SAP, systemów legacy, testów i zapewnienia jakości, a także UX i BI. Wśród klientów Sii znajdują się światowy liderzy branży: finansowej, hi-tech i elektroniki, komunikacji i mediów, transportu i logistyki i innych, w tym m.in.: Dollar Financial Group, Thyssen Krupp, Fresenius, ScalePoint, Berlingske Media, Widex, Sabre.

W firmie Sii Tomasz Maciejak odpowiada za budowę nowej linii biznesowej BPO.
Jest manager z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, jakie zdobywał w korporacjach z branży Business Process Outsourcing oraz Shared Services. Pracował m.in. w firmie Deloitte-Touche i w Grupie Kapitałowej Pelion – początkowo na stanowisku Audytora Wewnętrznego w PGF SA, a następnie Wiceprezesa Zarządu ds. finansowych UAB NFG (Litwa). W latach 2008-2013 był związany z Genpact – jednym z czołowych dostawców BPO, kierując biurami w Polsce i Czechach. W latach 2014-2017 pełnił funkcję Prezes Zarządu Business Support Solutions SA. Stanowisko Dyrektora Centrum Kompetencyjnego BPO w Sii Polska objął w roku 2018.

Biegły Rewident i Certyfikowany Audytor Wewnętrzny, uczestniczy w prestiżowym programie ACCA. Autor licznych publikacji o rynku Outsourcingu i Usług Wspólnych.

Absolwent VIP Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego – kierunek Informatyka i Ekonometria.