Szkolenie Design Thinking – projektowanie unikalnych rozwiązań

Zapraszam na szkolenie poświęcone metodzie Design Thinking, którego organizatorem jest Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Podczas szkolenia zaprezentowane zostaną  możliwości, jakie daje ta metoda. Jest to swoiste preludium do prowadzonych przez Wydział studiów podyplomowych. Szkolenie wskazuje nowoczesne i kreatywne podejście do projektów i pracy z klientem.

Dlaczego Szkolenie Design Thinking – projektowanie unikalnych rozwiązań?

  • To 2 dni intensywnej współpracy i inspiracji przy jednoczesnym zdobywaniu wiedzy o projektowaniu w biznesie, o tym co to jest design thinking i jak wykorzystać te metody, aby skuteczniej pracować, projektować i żyć
  • Gwarancja rozwoju najbardziej poszukiwanych obecnie przez pracodawców oraz klientów kompetencji:

    – Kreatywności
    – Umiejętności analizowania i rozwiązywania problemów

  • Dodatkowo uczy przez doświadczenie, pozwala w praktyce przećwiczyć narzędzia design thinking i różnorodne techniki kreatywne
  • Niewiele jest okazji, aby zyskać unikalną i praktyczną wiedzę bezpośrednio od praktyków i od razu samodzielnie z niej korzystać
  • Do współpracy zaproszono dwie niezwykłe osoby, praktycy z ogromnym doświadczeniem, pasjonaci i popularyzatorzy metody Design Thinking w całej Polsce

Rozwój UMIEJĘTNOŚCI z zakresu:

  • Projektowania wartości
  • Praca w sprintach
  • Generowanie i selekcja pomysłów
  • Tworzenie prototypów
  • Testowanie

Kogo zapraszamy na szkolenie?

  • Specjalistów HR
  • Specjalistów IT
  • Menedżerów
  • Właścicieli produktów i procesów oraz zarządzających sprzedażą
  • Kierowników projektów
  • Wszystkich tych, którzy chcąc poznać nowy sposób myślenia i spojrzenia
    na zmieniające się potrzeby klientów i proces tworzenia skutecznych
    rozwiązań

 

Termin szkolenia:  28-29 listopada 2018 godz.: 09:00-17:00
(szkolenie trwa 16 godzin)

Dzień pierwszy:

· wprowadzenie do metodyki design thinking

· przygotowanie i przeprowadzenie pogłębionych wywiadów z użytkownikami

· tworzenie Person, czyli profili charakteryzujących użytkownika, dla którego będziemy projektować

· tworzenie Map empatii – dla zrozumienia potrzeb i oczekiwań użytkowników poprzez nakreślenie ich profili psychograficznych

· syntezowanie informacji o użytkownikach

· model Value Proposition

Dzień drugi:

• zdefiniowanie wyzwania projektowego: Jak moglibyśmy …? (How Might We?)

• ideacja – to kreatywna burza mózgów, dzięki której będziesz w stanie wygenerować znacznie więcej pomysłów, niż w przeciętnym procesie kreatywnym

• prototypowanie – stworzenie rozwiązania wychodzącego naprzeciw potrzebom klienta w postaci prototypów

• testowanie – przygotowanie i przeprowadzenie testów z użytkownikami

• podsumowanie i zakończenie

Posiadacze Karty Absolwenta UŁ otrzymują 10% zniżki za okazaniem karty.

Wszystkie szczegóły dostępne na stronie organizatora.